مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:552023-12-30بين الملل

ارتش اوکراین 81 بار مناطق مسکونی «دونتسک» را بمباران کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی (JCCC) مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین» امروز شبنه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که اوکراین طی روز گذشته 81 بار مناطق مختلف .

- ارتش اوکراین 81 بار مناطق مسکونی دونتسک را بمباران کرد نهادهای محلی در جمهوری خلق دونتسک در شرق اوکراین که پارسال با برگزاری همه پرسی به کشور روسیه ملحق شد، اعلام کردند که در شبانه روز گذشته ارتش اوکراین این منطقه را به صورت مداوم بمباران کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی (JCCC) مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین امروز شبنه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که اوکراین طی روز گذشته 81 بار مناطق مختلف جمهوری خلق دونتسک (DPR) را گلوله باران کرد.

طبق بیانیه منتشرشده در این حمله های مداوم ارتش اوکراین دست کم یک غیرنظامی کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در تازه ترین تحولات جنگ در منطقه دونتسک، چهارشنبه گذشته والری زالوژنی، فرمانده کل نیرو های مسلح اوکراین تایید کرد که نیرو های این کشور از شهر کلیدی مارینکا در جمهوری دونباس عقب نشینی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش اوکراین 81 بار مناطق مسکونی «دونتسک» را بمباران کرد

ارتش اوکراین 81 بار مناطق مسکونی «دونتسک» را بمباران کرد