مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:152024-01-01سياسي

نباید بخاطر چند مدیر از خدا بی خبر با صندوق رای قهر کرد


مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات و دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر رایی که شما به صندوق می اندازید از هر موشک قاره پیما و سلاح دیگر اثر آن بیشتر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سید جمشید حسینی خواه مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات و دبیر ستاد انتخابات استان در نشست انتخاباتی ایلات، عشایر، ریش سفیدان و بانوان گچساران اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از بهمن 57 که به لطف خدا در این کشور مستقر شد دو بال عظیم و قوی محکم به اسم جمهوریت و اسلامیت دارد.

مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات و دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم سالاری دینی که در طول چندین دهه وارد نظام جمهوری اسلامی شده همان بال اسلامی است.

حسینی خواه عنوان کرد: مردم سالاری دینی یعنی اینکه مردم در انتخاب رییس جمهور، نمایندگان مجلس، شوراهای شهر و روستا و خبرگان رهبری به طور مستقیم یا غیر مستقیم دخیل هستند و نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی گفت: وقتی کفته می شود مردم سالاری دینی حکم فرماست گزاف نگفته ایم.

مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات و دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از بسترهای مردم سالاری دینی است 60 روز دیگر انتخابات مهمی رقم خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید بخاطر چند مدیر از خدا بی خبر با صندوق رای قهر کرد

نباید بخاطر چند مدیر از خدا بی خبر با صندوق رای قهر کرد