مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:552024-01-14سياسي

بوی نامطبوع ورودی شرق شیراز تا پایان سال رفع می شود


استاندار فارس با بیان اینکه بوی نامطبوع ورودی شرق شیراز مربوط به برخی واحدهای تولیدی است، گفت: این موضوع با تدابیر انجام شده تا پایان سال مرتفع خواهد شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه بوی نامطبوع ورودی شرق شیراز مربوط به برخی واحدهای تولیدی است، گفت: این موضوع با تدابیر انجام شده تا پایان سال مرتفع خواهد شد.

محمدهادی ایمانیه امروز، 24 دی ماه در دیدار با اعضای هیئت رییسه شوراهای اسلامی استان فارس با اشاره به انتشار بوی نامطبوع ورودی شرق شیراز گفت: بوی نامطبوع در این محدوده به دلیل وجود برخی واحدهای تولیدی است که با تدابیر انجام شده تا پایان سال مرتفع خواهد شد.

استاندار فارس گفت: باید سیستمی ایجاد شود تا افراد قوی، پر ظرفیت، با استعداد و توانمندِ مدیریت در این شوراها معرفی شود.

وی اظهار کرد: شورای استان و شورای شهرستان توقعات قانونی خود از فرمانداران را نوشته و به ایشان اعلام کنند و سپس میزان همراهی و همکاری فرمانداران در فواصل مشخص توسط اعضای شورا ارزیابی شود.

ایمانیه در ادامه بر ضرورت گسترش مشارکت در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: انتظار می رود شوراهای اسلامی با یکدیگر در این زمینه رقابت کنند و با افزایش اقدامات جهادی و تبیینی افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را نسبت به سنوات قبل رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی نامطبوع ورودی شرق شیراز تا پایان سال رفع می شود

بوی نامطبوع ورودی شرق شیراز تا پایان سال رفع می شود