مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:502024-01-06بين الملل

رییس سابق موساد خانواده های اسرای صهیونیست را به ادامه تظاهرات تشویق کرد


شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد، رییس سابق موساد خانواده های اسرای صهیونیست را به برپایی تظاهرات علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و تحت فشار قرار دادن آن ترغیب کرده است.

- شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد، رییس سابق موساد خانواده های اسرای صهیونیست را به برپایی تظاهرات علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و تحت فشار قرار دادن آن ترغیب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد، یوسی کوهن، رییس سابق موساد از خانواده اسرا در نوار غزه خواست به تحت فشار قرار دادن دولت نتانیاهو ادامه دهند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از این شبکه عبری افزود، نتانیاهو به همراه ساره، همسرش روز سه شنبه گذشته با اعضای خانواده های اسرا ملاقات کرد و در پایان این دیدار ساره نتایاهو با اشاره به تظاهرات علیه کابینه رژیم صهیونیستی خطاب به نماینده خانواده اسرا گفت: همه باید به خاطر داشته باشند که پیام هایی که (یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس در نوار غزه) می شنود او را تقویت می کند.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد، اظهارات همسر نتانیاهو خشم خانواده های اسرا را برانگیخت و یکی از آنها در پاسخ گفت: از کجا می دانید السنوار چه می شنود؟ اسرایی که برگشتند و السنوار را دیدند، گفتند که در واقع آنها را تقویت کرده و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق موساد خانواده های اسرای صهیونیست را به ادامه تظاهرات تشویق کرد

رییس سابق موساد خانواده های اسرای صهیونیست را به ادامه تظاهرات تشویق کرد