مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:402024-01-08دانش

جایگاه و رتبه بندی دانشکده های دانشگاه تربیت مدرس در هفته پژوهش


معاون پژوهشی و فناوری ارزیابی برنامه های روز و هفته پژوهش و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در دانشکده های تربیت مدرس را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، امیر عبداله زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به رتبه بندی دانشکده ها در برنامه روز پژوهش گفت: در این رتبه بندی که براساس مجموعه پردیس های دانشگاه برگزار شد، دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی رتبه اول، دانشکده علوم پزشکی رتبه دوم و مجموعه دانشکده های علوم انسانی و هنر به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

وی افزود: در ایام هفته پژوهش در مجموع 354 رویداد شامل سخنرانی، کارگاه، بازدید و مسابقه در دانشکده های مختلف برگزار شد که این تعداد در سال گذشته 68 رویداد بوده که نشان از حدود 5 برابر شدن آن در سال جاری دارد.

معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در سطح دانشگاه خاطر نشان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی در هفته پژوهش باعث ایجاد انگیزه و علاقه در دانشجویان می شود.

عبداله زاده ادامه داد: در زمینه برگزاری مراسم هفته پژوهش و برگزاری رویدادها نیز دانشکده علوم انسانی رتبه نخست و دانشکده های هنر و معماری و مهندسی صنایع و سیستم ها به ترتیب رتبه های دوم وسوم را کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه و رتبه بندی دانشکده های دانشگاه تربیت مدرس در هفته پژوهش

جایگاه و رتبه بندی دانشکده های دانشگاه تربیت مدرس در هفته پژوهش