مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:502023-12-30سياسي

برگزاری سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن مشکات در رشته های حفظ و قرائت


سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن مشکات امسال به صورت مجازی و در رشته های حفظ کل قرآن و تلاوت تقلیدی در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نشست مسابقات بین المللی قرآن کریم مشکات با حضور حجت الاسلام مجتبی محمدی مسئول مسابقات و حسین نام آور رییس کمیته اجرایی برگزار شد.

در این نشست محمدی با اشاره به روز 9 دی گفت: این روز، روز بزرگ و تاریخی در انقلاب اسلامی است و ملت بصیر ایران اسلامی بیعت تاریخی با رهبر معظم انقلاب، شهدا و امام راحل داشتند.

وی با بیان اینکه در آستانه سومین دوره مسابقات بین المللی مشکات هستیم، گفت: مسابقات سال 98 در سطح استان البرز برگزار شد و سال 99 در سطح تهران و البرز به اجرا درآمد، این رقابت ها از سال 1400 بین المللی شد و امسال سومین دوره در سطح بین الملل به صورت مجازی در رشته های حفظ کل قرآن در رده های خواهران و برادران و تلاوت تقلیدی ویژه برادران برگزار می شود.

محمدی با اشاره به اینکه مسابقات مشکات زیر نظر ستاد عالی مسابقات جمهوری اسلامی برگزار می شود، گفت: در رشته حفظ کل مسابقات کشوری برگزار شد و دو نفر به عنوان نمایندگان کشورمان انتخاب شدند، اما در رشته قرائت تقلیدی ، مسابقات به صورت آزاد است و همه می توانند در آن شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن مشکات در رشته های حفظ و قرائت

برگزاری سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن مشکات در رشته های حفظ و قرائت