مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:252023-12-28سياسي

دشمنان دنبال ایجاد فاصله میان مردم و شهدا هستند


فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه دشمنان همواره تلاش می کنند تا به اشکال مختلف میان مردم و شهدا فاصله بیندازند، گفت: دشمنان مانند همیشه دشمنان در این مسیر ناکام ماندند.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه دشمنان همواره تلاش می کنند تا به اشکال مختلف میان مردم و شهدا فاصله بیندازند، گفت: دشمنان مانند همیشه دشمنان در این مسیر ناکام ماندند.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز امروز، 7 دی ماه با حضور مسئولان، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز و جمع کثیری از مردم شهید پرور شیراز برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی گفت: دشمنان در دوره های مختلف و به شکل های گوناگون قصد آسیب رساندن به این مرزو بوم و مردم کشور را داشته اند و می ‍ خواهند که بین مردم و شهدا فاصله بیندازند ولی مانند همیشه در این مسیر ناکام ماندند.

سردار رهام بخش حبیبی گفت: در دفاع مقدس رزمندگان اسلام و عاشقان حضرت علی بن ابیطالب(ع)، برای آسایش و آرامش مردم عزیز مجاهدت کردند و باعث افتخار و عزت کشور شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان دنبال ایجاد فاصله میان مردم و شهدا هستند

دشمنان دنبال ایجاد فاصله میان مردم و شهدا هستند