مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:352023-12-31ورزشي

گام بزرگ فدراسیون پهلوانی برای بیمه مرشدان


نایب رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی با اشاره به بیمه مرشدان گفت: درصدد هستیم در آینده نزدیک تعداد دیگری از مرشدان را تحت پوشش صندوق اعتباری هنر ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، سیدحسن سبزواری، نایب رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در آیین ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرضا اظهار داشت: در حال حاضر فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در وضعیت بسیار خوبی است و به منظور رشد و شکوفایی این ورزش ملی در 2 سال گذشته کارهای خوبی انجام شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد یکسان سازی آنها در سراسر کشور باشیم.

وی افزود: ورزشی که ورزشکاران باستانی کار در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) در حضور رهبر معظم انقلاب انجام دادند واقعا کار بسیار سختی بود که با مدیریت دبیر این فدراسیون به بهترین نحو ممکن انجام شد.

آیین ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در شهرضا سبزواری از معافیت تمام زورخانه های دولتی و خصوصی کشور از پرداخت هزینه آب و برق به عنوان یکی از کمک های وزیر نیرو به ورزش باستانی خبر داد و گفت: ریاست فدراسیون در حال رایزنی با وزیر نفت است تا گاز مصرفی زورخانه ها هم از پرداخت هزینه معاف شوند که در آینده نزدیک این مهم نیز محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بزرگ فدراسیون پهلوانی برای بیمه مرشدان

گام بزرگ فدراسیون پهلوانی برای بیمه مرشدان