مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 22:552023-12-29ورزشي

پیام حمایت بی قید و شرط از سرمربی رئال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امروز رسما اعلام شد که کارلو آنچلوتی با رئال مادرید به توافق ‏قطعی رسیده و قرارداد مربی ایتالیایی تا سال 2026 تمدید می شود.

- بعد از توافق قطعی رئال با کارلو آنچلوتی برای تمدید قراردادش فلورنتینو پرز با حضور در ‏تمرین با کارلتو و بازیکنان دیدار کرد تا پیام حمایت قاطع مدیریت را به آن ها ابلاغ کند.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، امروز رسما اعلام شد که کارلو آنچلوتی با رئال مادرید به توافق ‏قطعی رسیده و قرارداد مربی ایتالیایی تا سال 2026 تمدید می شود.

بلافاصله بعد از ‏اعلام این خبر فلورنتینو پرز، رییس باشگاه، به والدبباس رفت تا شخصا با آنچلوتی دیدار ‏کرده و پیام حمایت کامل مدیریت از او را مخابره کند.

‏ بعد از مرخصی چند روزه بازیکنان رئال به خاطر کریسمس، بازیکنان تیم امروز به دستور ‏کارلو آنچلوتی به والدبباس برگشتند تا تمرین را از سر بگیرند.

اما این یک تمرین عادی ‏نبود بلکه بازیکنان به محض ورود به مجموعه متوجه شدند یک روز بسیار مهم برای ‏باشگاه را تجربه خواهند کرد.

‏ فلورنتینو پرز می خواست امروز شخصا در کنار بازیکنان و به خصوص کارلو آنچلوتی حضور ‏داشته باشد تا چند ساعت بعد از تمدید قرارداد او تا سال 2026 به بازیکنان بگوید که ‏مدیران باشگاه هر چه در توان داشته باشند برای حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام حمایت بی قید و شرط از سرمربی رئال

پیام حمایت بی قید و شرط از سرمربی رئال