مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 18:202024-01-08سياسي

تجلیل از بانوان محجبه در شورای شهر بندرعباس +عکس


در حاشیه جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر بندرعباس به مناسبت روز زن و پاسداشت مقام مادر و همچنین سالروز فرمان ننگین رضاخان بر کشف حجاب از بانوان عضو شورا و فعالان عرصه سیاسی و اجتماعی شهر تجلیل شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مصیب نظری رییس شورای شهر بندرعباس  امروز در جلسه  فوق العاده  شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تلخ خواندن این  رویداد تاریخی در تقویم سیاسی ایران و هدف قرار گرفتن حیا و عفت بانوان این سرزمین، صیانت شخصی و اجتماعی زنان مسلمان از حجاب و عفاف را ستودنی خواند و تصریح کرد: ملت ایران در طول تاریخ  ثابت کردند که حافظ حجاب بوده  و  توده ملت خودشان مدافع این گوهر ارزشمند هستند.

وی  افزود:  حجاب زینت زن و پاسدار و نگهدارنده بانوان است و با وجود حجاب زنان ما در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و آموزش نقش آفرینی کردند.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: اثر گذاری بانوان در مناصب اجرایی و نخبگانی کشور در کنار مردان با وجود حجاب بر گرفته از تعالیم انسان ساز اسلامی و یکی دیگر از جنبه های اسلامی در هویت بخشی زنان است.

به گفته نظری، نظام جمهوری اسلامی  تاکید ویژه ای بر  نقش زن  در جامعه دارد و با حفظ شخصیت این قشر پرتوان و خلاق جامعه حجاب را برای زن مصونیت می داند و از حریم از مراقبت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از بانوان محجبه در شورای شهر بندرعباس +عکس

تجلیل از بانوان محجبه در شورای شهر بندرعباس +عکس