مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:522024-01-08اقتصادي

حضور شرکت بیمه دی در کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه


بیمه دی دست آوردهای خود در حوزه ی تحول دیجیتال را، در دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ مدیریت تحول دیجیتال و مدیریت بازاریابی و تبلیغات این شرکت، طی حضور خود در دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه اقدامات، دست آوردها و برنامه های رو به توسعه ی خود در عرصه ی فن آوری های دیجیتال را معرفی و در معرض مشاهده ی کارشناسان و علاقمندان این حوزه قرار دادند.

در این کنفرانس که با هم اندیشی و تبیین دیدگاه های اندیشمندان علم اقتصاد، صاحبنظران عرصه ی فن آوری های دیجیتال و نوآور، مدیران ارشد بانک ها و بیمه ها، در 16 دی ماه 1402 و در مرکز همایش های صدا و سیمای ج.

ا.

ا برگزار شد، شرکت بیمه دی نیز در راستای بیمه داری نوین، به تبادل اطلاعات با سایر شرکت ها، نخبگان و فرهیختگان حاضر در این کنفرانس پرداخته و در راستای پیش بُرد برنامه های دیجیتال محور خود اقدام به رایزنی با ایشان نمود.

گفتنی است؛ سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده ی مردم آذربایجان شرقی و یکی از سخنرانان این کنفرانس با حضور در غرفه ی بیمه دی، از تسهیل و تسریع خدمت دهی بیمه دی به بیمه شدگان خود، به ویژه خانواده ی بزرگ ایثار و شهادت از طریق اپلیکیشن دِی دار اطلاع یافته و اظهار امیدواری کرد؛ خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شرکت بیمه دی در کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه

حضور شرکت بیمه دی در کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه