مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:002023-12-27سياسي

سردار سلامی:شهادت شهید رضی رویش های جدید فضیلت های الهی ست


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شهادت شهید رضی گفت: این شهادت ها رویش های جدید فضیلت های الهی ست که با شهادت این عزیزان تکثیر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش آیین رویداد ملی اقتصاد مقاومتی که صبح امروز در محل سازمان بسیج برگزار شد، ضمن بیان ویژگی ها و مجاهدات شهید سید رضی موسوی در 37 سال مجاهدت در جبهه مقاومت، با توجه به جایگاه شهادت در اسلام گفت: این شهادت ها رویش های جدید فضیلت های الهی ست که با شهادت این عزیزان تکثیر می شود و عطر وجود این فرماندهان رشید و شهید در فضای تنفس جامعه منتشر می شود.

وی با بیان اینکه  امروز الحمدلله در نقطه ای از عزیمت درخشان تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، تاکید کرد: هر کسی این رایحه های دل انگیز صبر و جهاد را استشمام می کند، یک مجاهد جدید می شود و پیشانی بندی بر جبین می بندد و شمشیر از نیام بیرون می کشد و با دشمن خدا مبارزه می کند تا ظلم و جور از بلاد اسلامی ریشه کن شود.

   فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: اجتماع امروز یعنی به هم پیوستگی اراده ها و ایمان ها و عزم ها که برای در هم شکستن یکی از خطرناک ترین و جانی ترین سیاست ها و راهبردهای دشمن به ظاهر بزرگی مثل آمریکا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی:شهادت شهید رضی رویش های جدید فضیلت های الهی ست

سردار سلامی:شهادت شهید رضی رویش های جدید فضیلت های الهی ست