مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:002024-01-13پزشكي

بهترین غذاها برای سم زدایی بدن


سم زدایی کل بدن بخشی از عملکرد منظم اندام ها است، زیرا بدن به طور طبیعی مواد مضر را از طریق کلیه ها، کبد، دستگاه گوارش، پوست و ریه ها دفع می کند.

- جی پلاس به نقل از مجله سلامتی: سم زدایی کل بدن معمولاً شامل رژیم غذایی می شود، در حالی که بسیاری از رژیم ها و مکمل ها ادعا می کنند که بدن را سم زدایی کرده و آن را از شر مواد سمی خلاص می کنند.

متخصصان تغذیه نشان دادند که برای حفظ تعادل سالم، غذاهای فوق العاده را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

سوپر فودها غذاهای غنی از مواد مغذی هستند که به دفع سموم و دفع سموم از بدن کمک می کنند و به شما احساس شادابی و انرژی می دهند.

9 ابَر غذای فوق العاده ای که به شما کمک می کند سموم را از بدن خود خارج کنید آورده شده است: سبزیجات برگ دار: سبزی های با برگ های تیره مانند کلم پیچ، اسفناج و شاتوت سرشار از کلروفیل هستند که به سم زدایی بدن و حمایت از کبد کمک می کند و همچنین سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها هستند که آنها را جزء ضروری هر رژیم سم زدایی می کند.

توت ها: زغال اخته، توت فرنگی و تمشک سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C هستند که به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند، استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد، از مسیرهای سم زدایی بدن حمایت می کند و یک افزودنی خوشمزه به منوی غذایی شماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین غذاها برای سم زدایی بدن

بهترین غذاها برای سم زدایی بدن