مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:252024-01-16سياسي

ملایر آماده برگزاری مراسم اعتکاف ماه رجب


رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اینکه زمان برگزاری اعتکاف از روز پنجشنبه، پنجم بهمن ماه تا پایان روز شنبه، هفتم بهمن برابر با 13، - ایسنا/همدان رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اینکه زمان برگزاری اعتکاف از روز پنجشنبه، پنجم بهمن ماه تا پایان روز شنبه، هفتم بهمن برابر با 13، 14 و 15 ماه رجب است، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری اعتکافی باشکوه و معنوی اندیشیده شده است.

حجت الاسلام روح الله رستمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در میان عبادات اعتکاف ویژگی خاصی دارد و از جهاتی شبیه به مراسم حج و احرام است که انسان را به جهانی مملو از روحانیت و معنویت سوق می دهد.

وی ادامه داد: در محیط یک مسجد جامع سه روز ماندن، روزه گرفتن و به عبادت پرداختن و در خودسازی کوشیدن و به غیر خدا نیندیشیدن، تحول عظیمی در روح انسان پدید می آورد که صفا و نورانیت آن بی نظیر است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اعتکاف در سال های اخیر اعتکاف از سوی قشر جوان و ویژه دانشجویان، مورد استقبال واقع شده و لذت و آثار این عبادت روحانی را دریافته اند.

وی در ادامه با بیان اینکه ارگان ها و نهادهای مرتبط باید برای برگزاری هر چه بهتر مراسم اعتکاف تمام توان و تلاش خود را به کارگیرند، افزود: هدف از برگزاری اعتکاف این است که مردم را نظر اعتقادی و معنوی یک قدم ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایر آماده برگزاری مراسم اعتکاف ماه رجب

ملایر آماده برگزاری مراسم اعتکاف ماه رجب