مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 10:202023-12-22سياسي

انتقاد صریح مشاور رهبری از روسیه


علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در واکنش به اجلاسی که در مراکش برگزار شد گفت: این اجلاس با حضور بعضی از عرب های بی اعتنا به سرنوشت فلسطینیان و کارشناسان روسی در مراکش برگزار شد و بیانیه ای را صادر نمود که دارای اشکالات متعددی است که مهمترین آن دخالت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، وی افزود: البته ما مسئول اقدامات غیرکارشناسی، غیرمنطقی و مداخله جویانه کشورهای دیگر نیستیم اما یادآوری می کنیم که باید کشورهای درگیر در منازعات سیاسی، دقت بیشتری در موضع گیری های خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

 ولایتی افزود: روابط استراتژیک و دوستانه ایران و روسیه به آسانی به دست نیامده است و در این خصوص می بایست منافع دوجانبه ای و منطقه ای در نظر گرفته شود و در شرایطی که روسیه در شرایط پیچیده بین المللی قرار دارد، اتخاذ بعضی از موضع گیری های وزارت خارجه روسیه باعث تاسف است، هر چند که برخی فشارهای سیاسی بر روسیه در شرایط پیچیده فعلی موجب می شود که برای به دست آوردن امتیازی کم ارزش و دست نایافتنی نیز به اعتبار خود لطمه وارد کند.

 مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل همچنین ضمن محکوم نمودن مواضع امارات در خصوص جزایر سه گانه متعلق به ایران گفت: امارات که متاسفانه در ارتباط با فلسطینیان و حمایت از کشتار مردم مظلوم غزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد صریح مشاور رهبری از روسیه

انتقاد صریح مشاور رهبری از روسیه