مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:152024-01-01سياسي

فراخوان پذیرش پژوهشگر پسادکتری در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی


پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی در راستای حمایت از دانش آموختگان دوره دکتری داخل و خارج از کشور رشته های علوم انسانی، - بازآفرینی شهری؛ سیاست گذاری فرهنگی؛ هویت و انسجام اجتماعی در جامعه ایران؛ سیاستگذاری اجتماعی در حوزه سکونتگاه‏های غیررسمی؛ تبیین جامعه شناختی الگوهای موجود حاکم بر مناسبات اخلاقی جامعه کنونی ایران.

شایان ذکر است، پژوهشگاه از میان اولویت‏های اعلام‎شده، مجموعا 14 پژوهشگر پسادکتری جذب خواهد کرد و مهلت ثبت نام 20 دی ماه جاری خواهد بود.

از جمله شرایط فراخوان این است که پژوهشگر پسادکتری دارای مدارک دکترا در سه سال اخیر باشد، دارای حداقل سه مقاله علمی و پژوهشی نمایه شده در ISC در سه سال منتهی به ثبت درخواست باشد و همچنین پژوهشگر پسادکتری شاغل نباشد.

دوره های پسادکتری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی با همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور انجام می‎شود و یک ساله است.

این پژوهشگاه از دانش آموختگان دوره دکتری داخل و خارج از کشور مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که علاقه‎مند به گذراندن دوره یک ساله پسادکتری در پژوهشگاه هستند، دعوت می کند در صورت داشتن شرایط لازم مدارک خود را شامل کارنامه علمی و پژوهشی (رزومه) ، اصل مقالات نمایه برتر را به نشانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان پذیرش پژوهشگر پسادکتری در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی

فراخوان پذیرش پژوهشگر پسادکتری در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی