مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:352023-12-25اجتماعي

چهار اتاق بهداشت در مدارس قشم راه اندازی شد


مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: چهار اتاق بهداشت جدید در راستای ارتقای سلامت جسمانی دانش آموزان در مدارس این شهرستان مرزی راه اندازی شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: چهار اتاق بهداشت جدید در راستای ارتقای سلامت جسمانی دانش آموزان در مدارس این شهرستان مرزی راه اندازی شد.

حسین رنجبر گلشواری، امروز (چهارم دی ماه)، با اعلام این خبرافزود: این چهار اتاق بهداشت از ابتدای سال تحصیلی 1403 - 1402 با اعتبار 6 میلیارد و 600 میلیون ریال در مدارس سرزمین آب و آفتاب راه اندازی شده است.

وی گفت: با راه اندازی این اتاق های بهداشت در مدارس نگین خلیج فارس، فعالیت ها و برنامه های این بخش از انسجام و سازماندهی مناسب تری برخوردار شده و مراقبین سلامت بهتر می توانند خدمات بهداشتی و آموزشی خود را به دانش آموزان ارایه دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم افزود: اتاق بهداشت این مدارس به امکانات و تجهیزاتی از جمله تخت معاینه، قدسنج، ترازو، تب سنج، فشارسنج، انواع آتل شکسته بندی، ماکت دهان و دندان، چارت بینایی، میزپانسمان و جعبه کمک های اولیه مجهز بوده و اقداماتی از جمله معاینات غربالگری دانش آموزان، قد و وزن، ارایه خدمات بهداشتی و کمک های اولیه در آن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار اتاق بهداشت در مدارس قشم راه اندازی شد

چهار اتاق بهداشت در مدارس قشم راه اندازی شد