مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:202024-01-14سياسي

مرندی: «سلامت» در حاشیه برنامه ریزی ها قرار گرفته است


رییس فرهنگستان علوم پزشکی با تاکید بر اهمیت سلامت در حفظ و بقای یک جامعه، گفت: اکنون شاهد هستیم سلامت در حاشیه برنامه ریزی ها قرار گرفته است و از سیاست های کلی سلامت نیز دربسیاری از حوزه ها غفلت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سید علیرضا مرندی، رییس فرهنگستان علوم پزشکی کشور به همراه هیأت رییسه این نهاد علمی فرهنگی با قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و رییس مرکز پژوهش های مجلس به بحث و گفت وگو پیرامون مهم ترین موضوعات سلامت کشور پرداختند.

در این دیدار که  حسینعلی شهریاری، مسعود پزشکیان، خاتمی از اعضای کمیسیون بهداشت و نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس هم حضور داشتند، رییس فرهنگستان علوم پزشکی با تاکید بر اهمیت سلامت در حفظ و بقای یک جامعه و بی توجهی به این مفهوم بنیادین اظهار تاسف کرده و افزود: اکنون شاهد هستیم سلامت در حاشیه برنامه ریزی ها قرار گرفته است و از سیاست های کلی سلامت نیز دربسیاری از حوزه ها غفلت می شود.

 سید علیرضا مرندی، رییس فرهنگستان علوم پزشکی با اشاره به اینکه اجرای سیاست های کلی سلامت از اهم وظایف تمام نهادهای اجرایی کشور است گفت: مهم ترین محور این سیاست ها عدالت در سلامت است که معطوف به رفع مشکلات محرومین و مستضعفین است، اما شاهد هستیم که اهمیت این مفهوم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرندی: «سلامت» در حاشیه برنامه ریزی ها قرار گرفته است

مرندی: «سلامت» در حاشیه برنامه ریزی ها قرار گرفته است