مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:402024-01-03بين الملل

آیا غرب به کی یف خیانت خواهد کرد؟


پیش بینی بحران اوکراین به دلیل کمبود مهمات، احتمال موافقت کی یف با آتش بس، ادامه حملات به شهر بلگوراد روسیه، شگفتی از توانایی جنگنده سوخو-57 ، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: روزنامه تلگراف در تحلیلی نوشته است: آن گروه از کشورهای غربی که روزی اوکراین را به عنوان مدافع ارزش های دموکراسی معرفی می کردند، به طور فزاینده ای صبر خود را از دست داده و امکان کاهش حمایت نظامی و اقتصادی آنها از کی یف افزایش یافته است.

در این مقاله آمده: وضعیت اوکراین در سال 2024 کاملا متفاوت خواهد بود.

ضدحمله نتوانست ضربه قاطعی به نیروهای روسی وارد کند.

اقتصاد روسیه در برابر تحریم های غرب مقاومت کرده و به سرعت در حال نظامی شدن است و جریان مداوم مهمات به جبهه را تضمین می کند.

حامیان غربی همچنان ادعاها و مطالباتی را برای دست یابی به نتایج غیرقابل انکار در ازای پول و سلاحی که کی یف دریافت کرده را مطرح می کنند.

برای کشورهای حامی قابل درک است که سطح تعهد خود به اوکراین را بیش از حد ارزیابی کنند، اما به نظر می رسد اکنون پشت کردن به اوکراین یک شکست اخلاقی و استراتژیکی برای غرب خواهد بود.

مفسر این روزنامه بلافاصله یادآوری می کند که اقتصادها و بودجه های غربی هنوز در تلاش برای بهبودی از همه گیری کرونا و بحران انرژی سال گذشته بوده و زنجیره های تامین جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا غرب به کی یف خیانت خواهد کرد؟

آیا غرب به کی یف خیانت خواهد کرد؟