مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:152024-01-02اقتصادي

جنگ غزه قیمت سوخت در اسراییل را بالا برد


منابع خبری اعلام کردند که در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، قیمت سوخت در اسراییل بالا رفته و تعرفه های برق نیز افزایش خواهد یافت.

- منابع خبری اعلام کردند که در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، قیمت سوخت در اسراییل بالا رفته و تعرفه های برق نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری صهیونیستی وای نت امروز -سه شنبه- اعلام کرد که در پی افزایش قیمت سوخت در روزهای اخیر، تعرفه های برق نیز در اراضی اشغالی افزایش خواهد یافت.

اداره برق رژیم صهیونیستی در یک جلسه علنی درمورد قیمت گذاری جدید برای تعرفه های برق در سال 2024 اعلام کرد: برای مصرف خانگی ماهانه 9.

5 شِکل افزایش خواهیم داشت و بعد از اتخاذ تصمیم نهایی در این خصوص قیمت جدید از 1 فوریه محاسبه خواهد شد.

این در حالی است که اخیرا قیمت های سوخت در اسراییل بالا رفته و وزارت انرژی این رژیم اعلام کرد که نرخ هر لیتر اکتان 95 به 7.

22 شکل رسید.

در این راستا، یک مسئول در وزارت دارایی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: با توجه به وضعیت فعلی کسری بودجه کابینه که به دلیل جنگ افزایش چشمگیری داشته است، دیگر امکان حمایت از قیمت سوخت وجود ندارد.

بر اساس گزارشی که مرکز آمار رژیم صهیونیستی منتشر کرد، از هفتم اکتبر تاکنون قیمت کالاها در سرزمین های اشغالی به دلیل جنگ غزه افزایش بی سابقه ای داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه قیمت سوخت در اسراییل را بالا برد

جنگ غزه قیمت سوخت در اسراییل را بالا برد