مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 22:452024-01-02اقتصادي

بهره برداری از فاز دوم میدان میوه و تره بار اهواز پس از 12 سال


معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: همه کلانشهرها میادین مرکزی میوه و تره بار دارند و اهواز هم از این موضوع مستثنی نبوده است و با افتتاحیه فاز دوم این میدان، - ایسنا/خوزستان معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: همه کلانشهرها میادین مرکزی میوه و تره بار دارند و اهواز هم از این موضوع مستثنی نبوده است و با افتتاحیه فاز دوم این میدان، حدود یک هزار و 300 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار می شوند.

علی شمسی در آیین افتتاح فاز دوم میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز که امروز (12 دی ماه) انجام شد، اظهار کرد: از ابتدای این دوره مدیریت شهری بنا این بود که با همت و پشتوانه شورای شهر، پروژه های نیمه تمام به نتیجه برسند و آرزوی بسیاری از مردم شریف و مطالبه گر خوزستان به سرانجام برسد که امروز شاهد بهره برداری از این فاز از میدان میوه و تره بار هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: روند اجرای فاز دوم این میدان در 10 هکتار از سال 1390 با همت سرمایه گذار آغاز شد اما با توجه به مشکلات مالی، قضایی و حاشیه ای در نهایت امروز به بهره برداری رسیده و در اختیار غرفه داران قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: همه کلانشهرها میادین مرکزی میوه و تره بار دارند و اهواز هم از این موضوع مستثنی نبوده است و با افتتاحیه فاز دوم این میدان، حدود یک هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز دوم میدان میوه و تره بار اهواز پس از 12 سال

بهره برداری از فاز دوم میدان میوه و تره بار اهواز پس از 12 سال