مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:352023-12-30سياسي

خالق بنیان مقاومت در منطقه


کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل بین الملل گفت: سردار سلیمانی سال های قبل بنیان این روند را با هوشمندی به جا گذاشت لذا آمریکایی ها گمان می کردند با ترور سردار سلیمانی بتوانند در روند رشد مقاومت منطقه خلل ایجاد کنند در حالی که این تفکر اشتباه بود.

- کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل بین الملل گفت: سردار سلیمانی سال های قبل بنیان این روند را با هوشمندی به جا گذاشت لذا آمریکایی ها گمان می کردند با ترور سردار سلیمانی بتوانند در روند رشد مقاومت منطقه خلل ایجاد کنند در حالی که این تفکر اشتباه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قاسم سلیمانی به عنوان یکی از شناخته ترین چهره های مبارز که سال ها در میدان با تروریست ها جنگید امروز مورد توجه همه کسانی است که بویی از آزادگی برده و خواهان مقابله با کودک کشی و رواج تروریسم در عرصه منطقه ای و بین المللی هستند.

سایت تحلیلی بصیرت در آستانه سالگرد شهادت این شهید والا مقام در گفتگو با حسن لاسجردی، کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی اهم دلایل ترور ایشان را توسط آمریکا بررسی کرده است.

لاسجردی در خصوص اهداف و نگرانی های آمریکا در صورت زنده ماندن و تداوم فرماندهی سردار قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت در منطقه که منجر به ترور ناجوانمردانه این سردار رشید اسلام شد، گفت: یکی از موضوعاتی که در آن کمترین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالق بنیان مقاومت در منطقه

خالق بنیان مقاومت در منطقه