مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:202024-01-09سياسي

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی و کارگاه های تخصصی علوم و فناوری نانو


مهلت ارسال مقالات به ششمین همایش ملی و کارگاه های تخصصی علوم و فناوری نانوی انجمن نانوفناوری ایران (NCWNN6) تا تاریخ 23 دی ماه 1402 تمدید شد.

- مهلت ارسال مقالات به ششمین همایش ملی و کارگاه های تخصصی علوم و فناوری نانوی انجمن نانوفناوری ایران (NCWNN6) تا تاریخ 23 دی ماه 1402 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نیک منش، دبیر اجرایی همایش با اعلام خبر تمدید مهلت ارسال مقالات اظهار کرد: با توجه به استقبال جامعه علمی از این همایش و درخواست اساتید و دانشجویان مهلت ارسال مقالات به این همایش تا 23 دی ماه 1402 تمدید شد.

دکتر نیک منش افزود: سعی بر این است در این همایش فضایی فراهم شود که محققان و فناوران برجسته از دانشگاه های مختلف کشور در این همایش شرکت کنند و پژوهش های محققان در عرصه های مرتبط با فناوری نانو مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد.

ششمین همایش ملی و کارگاه های تخصصی علوم و فناوری نانو- انجمن نانوفناوری ایران در تاریخ 2 و 3 اسفند 1402 در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار خواهد شد.

علوم نانو ، نانومواد/نانوساختارها/سنتز و کاربرد ، نانوفناوری/انرژی، پتروشیمی، دریا و محیط زیست ، نانوفناوری/ مهندسی، پزشکی و داروسازی ، محاسبات و مدل سازی در مقیاس نانو و نانوفناوری/تجاری سازی/اقتصاد و بازار از جمله محورهای این همایش علمی محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی و کارگاه های تخصصی علوم و فناوری نانو

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی و کارگاه های تخصصی علوم و فناوری نانو