مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:102024-01-19اقتصادي

اختصاص 80 میلیارد ریال برای آبرسانی سیار به سیستان و بلوچستان


80 میلیارد ریال برای آبرسانی سقایی به وسیله تانکر به روستاهای فاقد شبکه آب این استان اختصاص یافت تا مشکلات این بخش نیز برطرف شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 80 میلیارد ریال برای آبرسانی سقایی به وسیله تانکر به روستاهای فاقد شبکه آب این استان اختصاص یافت تا مشکلات این بخش نیز برطرف شود.

محمد کرمی امروز جمعه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اظهار کرد: آب مساله حیاتی است و بارندگی در سیستان و بلوچستان کم شده و مشکلات در این زمینه زیاد است و همه باید در مصرف بهینه آب کمک کنند زیرا بیشتر هزینه هایی که در حال حاضر انجام می شود در بخش آبرسانی است.

وی بیان کرد: به منظور تامین منابع آب در سیستان و بلوچستان در دانشگاه یک کارگروه علمی تشکیل شده که منابع آبی را رصد می کنند که از کدام منابع آبی در کجاها استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بخشی از آب مورد نیاز استان از طریق انتقال آب از دریای عمان و بخشی هم از منابع آبی زیر زمینی که داریم تامین می شود.

وی تاکید کرد: استفاده از آبهای زیر زمینی در سیستان و بلوچستان یک برنامه اصولی و دقیق می خواهد که مورد بررسی قرار گیرد تا کارها به خوبی پیش برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 80 میلیارد ریال برای آبرسانی سیار به سیستان و بلوچستان

اختصاص 80 میلیارد ریال برای آبرسانی سیار به سیستان و بلوچستان