مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:352024-01-02سياسي

رضایی کوچی: شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و یک راه با عِده و عُده بیشمار است


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک فرد نیست بلکه در سراسر جهان یک مکتب و یک راه با عِده و عُده بیشمار است.

- رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک فرد نیست بلکه در سراسر جهان یک مکتب و یک راه با عِده و عُده بیشمار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا رضایی کوچی در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: سلام بر شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی شهید مدافع حرم که پرافتخارترین عنوان امروز ایران است و نشان از مردان بی ادعا دارد.

این سردار رشید و شجاع اسلام نشانه های فتح و ذوالفقار را از دست مبارک مقام معظم رهبری دریافت کرد اما مدال شهادت که برازنده این مرد بزرگ بود او را آسمانی کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: مستکبران عالم گمان می کردند با ترور سردار سلیمانی جریان مبارز با سیطره شیطان بزرگ متوقف می شود غافل از اینکه شهید حاج قسم سلیمانی فرد نیست بلکه در سراسر جهان یک مکتب و یک راه با عِده و عُده بیشمار است.

طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین و حمایت همه آزادی خواهان جهان از مردم عزیز فلسطین و شهادت اخیر سردار سیدرضی موسوی همگی نشان می دهند، این مکتب همچنان پرفروغ به درخشش خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی کوچی: شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و یک راه با عِده و عُده بیشمار است

رضایی کوچی: شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و یک راه با عِده و عُده بیشمار است