مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:452024-01-01پزشكي

شیر خشک بدون افزایش قیمت به دست مصرف کننده واقعی می رسد


مدیر اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در طرح اصلاح ارز ترجیحی شیرخشک، به کودکان زیر دو سال 10 قوطی در ماه با همان قیمت قبلی شیرخشک تعلق می گیرد.

- یک مسئول در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان: شیر خشک بدون افزایش قیمت به دست مصرف کننده واقعی می رسد ایسنا/لرستان مدیر اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در طرح اصلاح ارز ترجیحی شیرخشک، به کودکان زیر دو سال 10 قوطی در ماه با همان قیمت قبلی شیرخشک تعلق می گیرد.

دکتر سجاد پاپی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قیمت شیرخشک در کشور ما نسبت به سایر کشورها به ویژه کشورهای همسایه دارای قیمت بسیار پایین تری است و همین امر سبب شده عده ای افراد سودجو نسبت به قاچاق معکوس آن به برخی از کشورهای همسایه اقدام کنند.

وی اضافه کرد: همچنین ممکن است برخی صاحبان مشاغل شیرخشک را در مواردی نامربوط مورد استفاده قرار بدهند و همین امر سبب هدررفت سرمایه در کشور و کمبود شیرخشک برای کودکان می شود.

مدیر اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در طرح اصلاح ارز ترجیحی شیرخشک، این کالا بدون افزایش قیمت به دست مصرف کننده واقعی می رسد و دیگر با کمبود شیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر خشک بدون افزایش قیمت به دست مصرف کننده واقعی می رسد

شیر خشک بدون افزایش قیمت به دست مصرف کننده واقعی می رسد