مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 20:452024-01-18سياسي

وظیفه ما ایجاد و تقویت پیوند مردم با حضرت رضا(ع) است


تولیت آستان قدس رضوی ایجاد شرایط و بستر تقویت ارتباط مردم با حضرت رضا(ع) را هدف و وظیفه خدمتگزاران در آستان قدس رضوی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعالی حرم مطهر امام رضا(ع) با اشاره به روایت رَحِمَ اللّه ُامرَأً عَرَفَ قَدرَهُ، رحمت خدا بر آن کس که اندازه خویش را بشناسد از امام علی(ع)، اظهار کرد: خداوند بر خدمتگزاران حرم مطهر امام رضا(ع) منت گذارده که توفیق خدمت در این بارگاه بلند، قدسی و ملکوتی را عنایت کرده است؛ لذا خادمان باید متوجه باشند که در چه جایگاه روحانی و جلیل القدری قرار گرفته اند.

وی افزود: بارگاه قدس رضوی جایگاهی معمولی و کار در این حرم مطهر شغل و حرفه ای همانند سایر مشاغل و حرفه ها نیست؛ این حرم مطهر خانه ولی خدا و محل رفت و آمد ملائکه الله است؛ میلیاردها انسان از جمله بسیاری از علمای برجسته و بزرگان دین آرزوی خدمت در این صحن و سرای قدسی را داشته اند اما این توفیق برایشان حاصل نشده است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه خادمان رضوی باید معرفت نسبت به نعمت خدمتگزاری در بارگاه رضوی را دانسته و آن را قدر بدانند، عنوان کرد: تمام بخش های آستان قدس باید در خدمت حرم مطهر و زائران بارگاه منور رضوی باشند؛ تمام بخش های آستان قدس برای خدمت به حرم مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه ما ایجاد و تقویت پیوند مردم با حضرت رضا(ع) است

وظیفه ما ایجاد و تقویت پیوند مردم با حضرت رضا(ع) است