مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:522023-12-23سياسي

ضرورت آموزش نیروی فن ورز بابت ارتقای کیفیت بتن پروژه های عمرانی


نماینده ایران در سازمان ایزو (سازمان استاندارد بین المللی) گفت: تصویب قانونِ آموزش فعال و مهارتیِ اشتغال و به کارگیری فن ورز ماهر دارای صلاحیت شایستگی و برخوردار از مهارت های فنون تخصصی در تولید بتن و ساخت و سازهای بتنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مصطفی احمدوند اظهار داشت:  دغدغه ما تولید بتن بادوام مقاوم است، مقاوم دربرابر زلزله، آتش سوزی و پدافند غیرعامل، به هر حال در سطح جهانی وقتی زلزله رخ می دهد آتش سوزی هم به دنبال آن رخ می دهد.

نماینده ایران در سازمان ایزو (سازمان استاندارد بین المللی) با بیان اینکه بتن در 2 محور ارزیابی می شود، گفت: دوام و مقاومت بتن باید با هم بررسی شود ، در ایزو در بند tc710، این موضوع را بررسی می کنیم.

احمدوند افزود: ایران در مجمع جهانی تدوین استاندارد بتن، سهیم است و حق رای دارد و اینجانب به نمایندگی از ایران از سوی مرکز تحقیقات بتن در این مجمع فعال هستم.

وی افزود: دانش ما در حوزه بتن با دانش جهان هم لبه است، ما در حوزه کیفیت و استاندارد نسبت به 10 سال گذشته 80 درصد پیشرفت کرده ایم اما فن ورز آموزش دیده نداریم ؛ معدن سنگ دانه های ما خوب است، در تهیه بتن، ماشین آلات ما که اغلب تولید داخل است،  به روز است، کارخانه های تولید سیمان کشور و تولیدکننده های بتن آماده، به روز هستند، اما تکنسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آموزش نیروی فن ورز بابت ارتقای کیفیت بتن پروژه های عمرانی

ضرورت آموزش نیروی فن ورز بابت ارتقای کیفیت بتن پروژه های عمرانی