مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:352023-12-25سياسي

سند دیپلماسی با کشورهای آبی و خاکی در حال تدوین است


معاونت امور بین الملل قوه قضاییه با همکاری وزارت امور خارجه در حال تدوین سند دیپلماسی با کشورهای آبی و خاکی هستند.

- رییس حوزه ریاست قوه قضاییه گفت: معاونت امور بین الملل قوه قضاییه با همکاری وزارت امور خارجه در حال تدوین سند دیپلماسی با کشورهای آبی و خاکی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سومین همایش بین المللی مطالعات منطقه ای سیاست آسیایی و همسایگی جمهوری اسلامی ایران از سوی گروه مطالعات منطقه ای دانشکده حقوق و علوم و سیاسی دانشگاه تهران با همکاری پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دانشگاه تهران برگزار شد.

محمدرضا صارمی رییس حوزه ریاست قوه قضاییه طی سخنانی در این همایش گفت: به خوبی می دانیم توسعه ارتباطات میان کشورها از زمانی آغاز شد که نیاز کشورها محدود به نیاز اقتصادی نبود و با افزایش مسافرت های شهروندان به سایر نقاط دنیا، موضوعات مختلفی راجع به مسایل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مطرح شد؛ بر همین اساس کشورها درصدد آن برآمدند تا علاوه بر تامین مایحتاج ضروری، سایر موضوعات مورد نیاز خود را نیز تامین کنند.

وی با اشاره به پیدایش علوم و نوآوری های جدید فناوری و گسترش اطلاعات که شیوه ها و اشکال سنتی ارتباطات را تغییر داد، گفت: تا پیش از عصر کنونی، روابط کشورها صرفا محدود به روابط بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند دیپلماسی با کشورهای آبی و خاکی در حال تدوین است

سند دیپلماسی با کشورهای آبی و خاکی در حال تدوین است