مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 23:102024-01-18اجتماعي

تلاش برای به 200 هکتار رساندن پارکینگ خسروی


محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز پنجشنبه 28 دی ماه نشست بررسی توسعه پارکینگ های مرز خسروی برای ایام اربعین 1403 گفت: توسعه زیرساخت های مرز خسروی از ضرورت های پاسخ به اقبال آوری زائران به این مرز هست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عصر امروز پنجشنبه 28 دی ماه نشست بررسی توسعه پارکینگ های مرز خسروی برای ایام اربعین 1403 که با حضور معاونین عمرانی و سیاسی و امنیتی استانداری، فرمانده قرارگاه نجف اشرف غرب کشور و فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان برگزار شد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این نشست اظهار کرد: در اربعین امسال بیش از یک میلیون نفر از مرز بین المللی خسروی عبور کردند که این میزان دو برابر حجم تردد در سال گذشته بود .

وی افزود: با توجه به اقبال رو به گسترش مردم از مرز خسروی، ضرورت توسعه زیرساخت ها و پارکینگ های این مرز مهم به عنوان دروازه تاریخی کربلا کاملاً احساس می شود.

استاندار کرمانشاه بابیان این که تعاملات خوبی با قرارگاه منطقه ای نجف و مجموعه سپاه در استان صورت گرفته است، عنوان کرد: با تصمیماتی که امروز اتخاذ می شود و با استفاده از ظرفیت های بزرگ قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه پاسداران و سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ان شاءالله توسعه پارکینگ ها در مرز خسروی را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای به 200 هکتار رساندن پارکینگ خسروی

تلاش برای به 200 هکتار رساندن پارکینگ خسروی