مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 18:062024-01-03سياسي

«شب شعر فاطمی(س)» امشب در بیت تاریخی امام خمینی(س) برگزار می شود


مدیر آفرینش های ادبی حوزه هنری برنامه های اردوی تخصصی شعر «راه روح الله» را اعلام کرد.

- مدیر آفرینش های ادبی حوزه هنری ضمن اعلام برنامه های اردوی تخصصی شعر راه روح الله ، گفت: چهارشنبه از ساعت 6:30 شب در سالن آمفی تئاتر قدس ایران بیت تاریخی امام خمینی(س) شب شعر فاطمی(س) برگزار می شود که در این شب شعر به ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، ولادت حضرت امام و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی پرداخته خواهد شد.

میلاد عرفان پور در حاشیه برگزاری هفته فرهنگی بر آستان آفتاب ، به خبرنگار جماران، گفت: اردوی تخصصی شعر راه روح الله با حضور جمعی از نخبگان جوان شعر انقلاب اسلامی به همراه جمع قابل توجهی از شاعران برجسته و نامدار شعر کشور، 12 الی 15 دی ماه در خمین برگزار می شود.

افتتاحیه این رویداد را در اراک داشتیم و دوازدهم که سالگرد شهادت سردار سلیمانی هم بود، شب شعر روایت حبیب با حضور شعرای برجسته کشور و اجرای متفاوتی در زورخانه شهرداری اراک برگزار شد.

مدیر آفرینش های ادبی حوزه هنری تصریح کرد: در این اردوی تخصصی جلسات مختلفی با حضور شاعران پیش بینی شده که به کلاس های آموزشی تخصصی پیرامون شعر در نگاه امام ، زبان ما، زبان امام ، سیره عملی امام ، امام در آینه شعر معاصر ، کارگاه سرود و ترانه انقلاب اسلامی و شعر بانوان انقلاب اسلامی می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شب شعر فاطمی(س)» امشب در بیت تاریخی امام خمینی(س) برگزار می شود

«شب شعر فاطمی(س)» امشب در بیت تاریخی امام خمینی(س) برگزار می شود