مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:202024-01-10ورزشي

اطلس گردشگری ورزش استان اردبیل تدوین می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در راستای معرفی ظرفیت های ورزشی استان و به جهت میزبانی از تیم های ملی و باشگاهی در رشته های مختلف ورزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمدعلی پهناور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اطلس گردشگری استان اردبیل به منظور معرفی ظرفیت های ورزشی استان و به جهت میزبانی از تیم های ملی و باشگاهی به صورت تخصصی تدوین می شود.

وی افزود: استان اردبیل ظرفیت های قابل توجهی دارد و با طراحی آمایش سرزمینی و ایجاد بسترهای مناسب نسبت به ظرفیت ورزش شهرستان ها، از تمام ظرفیت ها برای تدوین این اطلس استفاده می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در دیدار وزیر ورزش و جوانان با نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله عاملی به لزوم توجه ویژه بر توریسم ورزشی و برگزاری مسابقات جهانی و بین المللی تأکید کرد.

رونمایی از نشان جام صفوی پهناور تصریح کرد: برای تحقق این موضوع نیاز است که ظرفیت های ورزشی در تمامی رشته ها به صورت ویژه و تخصصی احصاء شده و در یک پکیج کامل برای تمام فدراسیون های مربوطه ارسال و برای میزبانی و برگزاری مسابقات اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به این موضوع که نشان جام صفوی رونمایی و به تایید و امضای وزیر ورزش و جوانان هم رسید، افزود: بر همین اساس برگزاری مسابقات مهم ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس گردشگری ورزش استان اردبیل تدوین می شود

اطلس گردشگری ورزش استان اردبیل تدوین می شود