مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:202024-01-08سياسي

بهره مندی زنان حاشیه شهر زاهدان از خدمات رایگان حقوقی


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام مادر با برگزاری میز خدمت بانوان عزتمند حاشیه شهر زاهدان از خدمات رایگان قضایی و حقوقی بهره مند شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام مادر با برگزاری میز خدمت بانوان عزتمند حاشیه شهر زاهدان از خدمات رایگان قضایی و حقوقی بهره مند شدند.

زهرا ابراهیمی امروز دوشنبه در مراسم ارائه خدمات حقوقی به زنان حاشیه شهر زاهدان افزود: با توجه به اینکه بزرگترین رسالت وکلای دادگستری در سیستان و بلوچستان علاوه بر پرداختن به مسائل حقوقی افراد، آگاهی بخشی و حمایت از افراد آسیب دیده به ویژه زنان است تلاش شد زمینه رسیدگی به مشکلات عمده این قشر با همکاری حقوقدانان برطرف شود.

وی ادامه داد: در این راستا با حضور 6 وکیل و 2 نفر از قضات و رییس دفتر حمایت از حقوق کودکان و زنان دادگستری استان خدمات رایگان قضایی به بانوان حاشیه شهر زاهدان که تمکن مالی نداشتند ارائه شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه زنان ما در جامعه با تنگناهای حقوقی و عدم آگاهی روبرو هستند، گفت: مشاوره های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی زنان حاشیه شهر زاهدان از خدمات رایگان حقوقی

بهره مندی زنان حاشیه شهر زاهدان از خدمات رایگان حقوقی