مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:152024-01-06اقتصادي

کارخانه بیواتانول باشت در مسیر حاشیه یا برمدار تولید و اشتغال؟!


اوضاع حاکم بر کارخانه بیواتانول باشت موجب گلایه های فراوانی شده زیرا مردم اعتقاد دارند حق جوانان و اهالی این منطقه است که در کارخانه شغل داشته باشند.

-  خبرگزاری فارس باشت-فتح الله پوران پور- موضوع بکارگیری نیروی غیر بومی این روزها حاشیه های زیادی برای طرح صنعتی بیواتانول شهرستان باشت ایجاد کرده و کار به خطبه های نماز جمعه هم کشیده شده است.

فرماندار باشت در بازدید از کارخانه بیواتانول باشت با حضور محمد مجید فولادگر معاون هماهنگی کسب و کار وزیر صنعت معدن و تجارت  و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اظهار داشت: مجموعه سوخت سبز یا بیواتانول در شهرک صنعتی خان احمد پروژه ای بود که از سال 98 شروع و  البته تعطیل شده بود.

  وی افزود: با پیگیری ها از سوی استاندار، معاون اقتصادی، وزارت صمت و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مجدد پروژه فعال شد و امیدواریم که با راه اندازی این پروژه بخشی از جوانان این شهرستان در این پروژه مشغول به کار شوند.

فرماندار عنوان کرد: طی صورت جلسه ای که با مدیر پروژه در تاریخ 12 آذرماه انجام گرفت قرار شد نیروهای مورد نیاز با شغل هایی که می خواهند از طریق مکاتبه به اداره کار شهرستان اعلام شود و از طریق اداره کار شهرستان لیست مورد نیاز را از طریق کاریابی تامین و در جلسه شورای اشتغال شهرستان مطرح و نیروهای مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه بیواتانول باشت در مسیر حاشیه یا برمدار تولید و اشتغال؟!

کارخانه بیواتانول باشت در مسیر حاشیه یا برمدار تولید و اشتغال؟!