مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:202023-12-26سياسي

تفاهم نامه دانشگاه علامه طباطبایی با وزارت آموزش و پرورش امضا شد


تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه علامه طباطبایی و وزارت آموزش و پرورش در زمینه فعالیت های علمی و پژوهشی و ایجاد مدرسه تجربی وابسته به دانشگاه منعقد شد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، تفاهم نامه همکاری مشترک میان وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه فعالیت های آموزشی و ایجاد فرصت مطالعاتی استادان دانشگاه با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی، حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری اقدم مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، هیات رییسه دانشگاه و معاونان وزارت آموزش و پرورش، روسای دانشکده ها و اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی منعقد شد.

این تفاهم نامه با هدف استفاده از ظرفیت دانشگاه علامه طباطبایی برای ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت، ایجاد مدرسه و مجتمع آموزشی وابسته به دانشگاه، تحصیل دانشجویان دو مدرکی، برگزاری دوره های آموزشی ویژه معلمان در دانشگاه و استفاده استادان دانشگاه از ظرفیت آموزش و پرورش برای فرصت مطالعاتی به امضا رسید.

معتمدی در آیین انعقاد این تفاهم نامه با تأکید بر شکل گیری مدرسه و مجتمع آموزشی وابسته به دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با تاسیس این مدرسه می توان زمینه تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه دانشگاه علامه طباطبایی با وزارت آموزش و پرورش امضا شد

تفاهم نامه دانشگاه علامه طباطبایی با وزارت آموزش و پرورش امضا شد