مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:052024-01-01اقتصادي

صدور روزانه بیش از 6 میلیون صورتحساب در سامانه مودیان


به گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور از اول دی امسال تاکنون روزانه بالغ بر 6 میلیون صورتحساب در سامانه مودیان صادر شده است.

- به گزاش خبرگزاری فارس به نقل از رسانه مالیاتی ایران، مهدی موحدی بکنظر اظهار داشت: با توجه به الزام قانون تسهیل تکالیف مودیان جهت اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، اجرای قانون از تاریخ اول مهرماه سال 1402 برای اشخاص حقوقی و از اول دی امسال برای اشخاص حقیقی لازم الاجراست.

وی افزود: تعداد کل مودیانی که از طریق سامانه مودیان صورتحساب موفق الکترونیکی ارسال داشتند عددی بالغ بر 74 هزار و 448 مودی است که این مودیان شامل اشخاص حقوقی اعم از بورسی و فرابورسی و دولتی و همچنین اشخاص حقیقی است.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی ادامه داد: در این میان تعداد مودیان بورسی و فرابورسی، 489 شرکت بوده است و تاکنون از تعداد 200 شرکت دولتی دارای شناسه فعال،تعداد 96 شرکت دولتی ارسال موفق صورتحساب الکترونیکی داشته اند.

موحدی بکنظر بیان کرد: از ابتدای سال 1402 تاکنون، بالغ بر 619 میلیون و 305 هزار و 555 صورتحساب دریافت کردیم که 38 میلیون و 388 هزار و 752 صورتحساب مربوط به اول دیماه تاکنون است.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی افزود: از اول دی امسال تاکنون روزانه بالغ بر 6 میلیون صورتحساب دریافت شده است که این تعداد، عدد قابل توجهی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور روزانه بیش از 6 میلیون صورتحساب در سامانه مودیان

صدور روزانه بیش از 6 میلیون صورتحساب در سامانه مودیان