مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:552024-01-20سياسي

شورای شهر باشت در انتخابات مجلس از چه کسی حمایت می کنند؟


شورای اسلامی شهر باشت مواضع خود را برای انتخابات مجلس اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، عمار محمدی گوهرگان  در جلسه ظهر امروز شورای اسلامی شهر باشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روز 11 اسفند 1402 به طور قطع مردم شریف ایران و به تبع آن شهروندان باشتی یک روز تاریخی دیگر را با مشارکت بالا در پای صندوق های رأی رقم خواهند زد.

وی افزود: توجه به جمهوریت در قالب انتخابات ترسیم و محقق می شود و وظیفه همه ما این است که شرایط را برای حضور گسترده و مشارکت بالای مردم فراهم کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر باشت با اشاره به نقش شهرداری گفت: تا زمان انتخابات شهرداری باشت باید تحرکات و اقداماتی انجام دهد تا رضایت شهروندان را بیش از پیش جلب کند و باعث تقویت مشارکت عمومی شود.

محمدی گوهرگان خاطرنشان کرد: شهرداری پیشانی خدمت رسانی به مردم است و باید با تکمیل پروژه ها و رفع نیازهای مردم زمینه مشارکت بالا را فراهم کند.

وی با اشاره به لزوم اصل بی طرفی شهرداری در انتخابات بیان کرد: به هیچ عنوان نباید از هرگونه امکانات و ظرفیت شهرداری به نفع حزب و جناح خاصی در انتخابات پیش رو استفاده شود رییس شورای اسلامی شهر باشت عنوان کرد: اگر کارمندی خارج از وقت اداری فعالیت انتخاباتی می کند ایرادی ندارد اما نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر باشت در انتخابات مجلس از چه کسی حمایت می کنند؟

شورای شهر باشت در انتخابات مجلس از چه کسی حمایت می کنند؟