مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:552024-01-01سياسي

زوایای نامکشوف زندگی و رزم شکارچی گوش برها


شکارچی گوش برها کتابی از «محمدعلی قاسمی» است که در آن تلاش های شبانه روزی شهید یادگار امیدی را در به دام انداختن عناصر گروه خبیث فرسان را روایت می کند.

- ایسنا/ایلام شکارچی گوش برها کتابی از محمدعلی قاسمی است که در آن تلاش های شبانه روزی شهید یادگار امیدی را در به دام انداختن عناصر گروه خبیث فرسان را روایت می کند.

نویسنده در مقدمه کتاب از هجمه فراموشی تاریخ ایلام و فقر استان در مکتوب کردن تاریخ و هویت اجتماعی آن روایت می کند و از اینکه حوادث و وقایع دوران دفاع مقدس به بوته نسیان سپرده شوند ابراز نگرانی می کند و به نکاتی اشاره می کند که هرکدام باید موضوع پژوهشی تاریخی باشد.

غفلت تاریخ نگاری از وقایع شگرف استان وضعیت تراژیکی است.

اولین درگیری های گروه های مردمی در مرزهای استان با ارتش زرهی عراق، اولین دستاورد نیروهای ایرانی در عملیات آفندی و نقش گروه های عشایری در حماسه فتح میمک و اولین فرمانده شهید تاریخ این مرز و بوم در جبهه مهران، مهجوری نام و یاد فرماندهان زبده لشکر پرافتخار امیرالمومنین (ع) و .

دغدغه هایی است که در مقدمه به آن اشاره شده است.

نویسنده به گفته خود، در این اثر سعی دارد به شیوه ای جدید، خاطرات را از نظر توالی زمان و مکان در کنار یکدیگر قرار داده و با نامگذاری های سلسله وار و به هم پیوسته خاطرات هریک از افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوایای نامکشوف زندگی و رزم شکارچی گوش برها

زوایای نامکشوف زندگی و رزم شکارچی گوش برها