مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:252024-01-18ورزشي

معرفی قهرمانان کشتی مازندران به عنوان طلایه داران صلح کشور


معاون رییس قوه قضاییه در همایش سالانه «صبر» آقایان حسن یزدانی، امیرحسین زارع و محمدهادی ساروی، از قهرمانان نامدار کشتی و آقای بهروز عطایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام صادقی معاون رییس قوه قضاویه و رییس مرکز حل اختلاف در همایش سالانه صبر آقایان حسن یزدانی، امیر حسین زارع و محمدهادی ساروی، از قهرمانان نامدار کشتی و آقای بهروز عطایی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران را به عنوان طلایه داران صلح، تعیین و معرفی کرد.

حجت الاسلام صادقی معاون رییس قوه قضاییه در این همایش، اظهار کرد: امروز مسیر داوری حرفه ای در حال پیشرفت است و ان شاء الله در تمام استان ها پرونده های بیشتری به سمت داوری سوق داده شود.

وی افزود: باید در خصوص داوری و میانجی گری فرهنگ سازی شده و با همت همکاران قضایی، اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف، اصحاب رسانه و صاحبان تریبون های مختلف مانند محافل مذهبی، مردم بیش از پیش با موارد مذکور آشنا شوند.

رییس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه خاطرنشان کرد: امیدواریم تعداد پرونده های ورودی به دادگستری ها با بهره مندی از ظرفیت های ارزشمندی مانند داوری و میانجی گری کاهش یابد؛ چراکه این حجم پرونده قضایی به هیچ وجه، زیبنده جامعه اسلامی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی قهرمانان کشتی مازندران به عنوان طلایه داران صلح کشور

معرفی قهرمانان کشتی مازندران به عنوان طلایه داران صلح کشور