مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 09:102023-12-24فرهنگي

مرمت کاروانسرای شاه عباسی سمنان آغاز شد


مرمت و ساماندهی کاروانسرای شاه عباسی سمنان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سروش هاشمی، سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان صبح امروز به خبرنگاران گفت: در عملیات ساماندهی کاروانسرای شاه عباسی سمنان، مرمت نمای سردب ورودی و جداره اصلی، مرمت موضعی بام و پاک سازی محوطه کاروانسرا و.

انجام می شود.

وی با تأکید بر اینکه برای ساماندهی و مرمت این کاروانسرا اعتبار از سوی این اداره کل اختصاص یافته است، افزود: این اقدامات با هدف آماده سازی کاروانسرا شاه عباسی سمنان برای بازدید شهروندان و گردشگران نوروزی و اجرای برنامه های ویژه انجام می شود.

هاشمی گفت: با عنایت به شروع عملیات مرمتی، علاقه مندان می توانند در طول ایام هفته از ساعت 12 الی 16 از کاروانسرای شاه عباسی سمنان واقع در میدان سعدی بازدید کنند.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: کاروانسرای شاه عباسی سمنان در سال 1352 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و تا خرداد 1399 به مدت 40 سال به عنوان زندان مرکزی سمنان استفاده می شده است.

هاشمی افزود: در دولت سیزدهم، با حمایت رییس جمهور، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رییس قوه قضاییه، هیأت دولت، استاندار سمنان و مدیرکل میراث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت کاروانسرای شاه عباسی سمنان آغاز شد

مرمت کاروانسرای شاه عباسی سمنان آغاز شد