مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:102024-01-19سياسي

مردمی بودن روحانی از پشت شیشه


اهمیت یافتن مفهوم مردم در ایام انتخابات گرچه موضوع غریبی نیست اما برخی اظهارات و ادعاها از سوی شماری از سیاسیونی که ملموس ­ترین ارتباط شان با مردم از پشت شیشه دودی شاسی بلندها و در مسیر رفت و برگشت میان پاستور و جماران بوده! حتی برای دوران انتخابات .

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: دولتمردان سابق این روزها با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بار دیگر دغدغه مند مردم شده و از تریبون های متواتر بر ضرورت گوش شنوا بودن برای مردم تأکید می کنند.

این در حالی است که عملکرد آنها در دوران مسئولیت یکی از مهمترین عوامل کاهش مشارکت مردم در انتخابات اخیر بوده است.

این گروه در حالی مدعی حمایت مردم از خود بوده و آن را نقطه متمایز دولتشان با دولت فعلی می دانند که همچنان در برابر این پرسش، پاسخی ندارند که با این حمایت مردمی گسترده ای که مدعی آن هستند، در 8 سال دوران مسئولیت خود چه کردند و این سرمایه اجتماعی را چگونه تلف کردند که در پایان دولت متبوعشان میزان محبوبیت آنها به پایین ترین میزان خود رسید؟ مردمی هستیم اما از دور! رأی مردم به هریک از نمایندگان مجلس، رییس قوه مجریه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت و تکلیفی بر دوش هریک از این منتخبان قرار می دهد، تکلیفی که در نظام جمهوری اسلامی هم از دیدگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی بودن روحانی از پشت شیشه

مردمی بودن روحانی از پشت شیشه