مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 01:252024-01-05فرهنگي

بانوخانمی که فخر وطن بود


در مراسم یادبود امیربانو کریمی از ویژگی های او گفتند؛ «نامی که نماد شد، بانوخانمی که فخر وطن بود، خودِ شعر بود، امیربانویی که اجازه نمی داد به او مادربزرگ بگویند و شد «آنو»، - در مراسم یادبود امیربانو کریمی از ویژگی های او گفتند؛ نامی که نماد شد، بانوخانمی که فخر وطن بود، خودِ شعر بود، امیربانویی که اجازه نمی داد به او مادربزرگ بگویند و شد آنو ، آنویی که تاریخ بود و کتاب بود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم یادبود امیربانو کریمی، استاد پیشکسوت زبان و ادبیات فارسی، که دهم دی ماه از دنیا رفت ، امروز (جمعه، پانزدهم دی ماه) در هتل لاله تهران برگزار شد.

علی مصفا (فرزند این استاد فقید)، لیلا حاتمی، علی دهکردی (مدیرعامل خانه سینما)، حامد بهداد، همایون ارشادی، گیتی معینی، محمدرضا شریفی نیا و امید روحانی (از سینمایی ها)، محمدرضا شفیعی کدکنی، محمود عابدی، روح الله هادی، وحید عیدگاه طرقبه ای، محمد دهقانی، سهیل محمودی، جعفر شجاع کیهانی، آبتین گلکار، عظیم زرین کوب و محمد راغب (از اهل ادبیات)، جمعی دیگر از هنرمندان، استادان زبان و ادبیات فارسی و دانشجویان از جمله حاضران در این مراسم بودند.

نامی که نماد شد وحید عیدگاه طرقبه ای، استاد زبان و ادبیات فارسی و شاعر که اجرای مراسم را نیز برعهده داشت، در سخنانی گفت: امیربانو کریمی نامی است که بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوخانمی که فخر وطن بود

بانوخانمی که فخر وطن بود