مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:152023-12-30حوادث

از کشف 35 میلیارد ریال کالای قاچاق تا دستگیری سارقان و مالخران


در اخبار کوتاهی که مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه های جمعی قرار داده است، اخباری نظیر کشف 35 میلیارد ریال کالای قاچاق از یک منزل مسکونی، - ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه های جمعی قرار داده است، اخباری نظیر کشف 35 میلیارد ریال کالای قاچاق از یک منزل مسکونی، کشف 98 کیلو تریاک از یک خودرو، کشف مخفیگاه سارقان، دستگیری سارقان اماکن خصوصی، توقیف موتور سیکلت قاچاق و.

به چشم می خورد.

فرمانده انتظامی استان فارس امروز، 9 دی ماه گفت: در بازرسی از یک منزل مسکونی در شهرستان شیراز، انواع کالای قاچاق به ارزش 35 میلیارد ریال کشف شد.

سردار رهام بخش حبیبی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد هوشمندانه از دپو انواع کالای قاچاق در منزلی در یکی از خیابان های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، موفق شدند 16 هزار و 510 پاکت سیگار، 672 ثوپ پوشاک و 10 هزار و 250 عدد آرم پوشاک خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی بود را کشف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف 35 میلیارد ریال کالای قاچاق تا دستگیری سارقان و مالخران

از کشف 35 میلیارد ریال کالای قاچاق تا دستگیری سارقان و مالخران