مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:552024-01-13سياسي

سیره زندگی امام محمد باقر(ع) سرمایه گذاری بزرگی برای روشنگری نسل جوان است


اولین روشی که می توان از سیره امام محمد باقر(ع) برشمرد، آموزش است که می تواند برای روشنگری نسل جوان یک ضرورت و سرمایه گذاری بزرگ محسوب شود.

- سیره زندگی امام محمد باقر(ع) سرمایه گذاری بزرگی برای روشنگری نسل جوان است ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مذهبی گفت: اولین روشی که می توان از سیره امام محمد باقر(ع) برشمرد، آموزش است که می تواند برای روشنگری نسل جوان یک ضرورت و سرمایه گذاری بزرگ محسوب شود.

حجت الاسلام والمسلمین در گفت وگو با ایسنا در خصوص روش های بهره گیری از سیره امام محمد باقر(ع) در زندگی امروز مسلمانان، اظهار کرد: سیره امام محمد باقر(ع) در ابعاد مختلف علمی و عملی الگویی برای مسلمانان جهان است.

امام محمد باقر(ع) در بُعد علمی نقش بسیار حیاتی در رشد جوامع بشر دارند که می توان چند روش از سیره ایشان را الگویی برای تمام مسلمانان جهان برشمرد.

وی افزود: اولین روشی که می توان از سیره امام محمد باقر(ع) برشمرد، آموزش است.

ایشان به آموزش و ترویج علم بهای زیادی دادند و شاگردان زیادی را در این زمینه نیز تربیت کردند و تاکید بر جلسات علمی داشتند.

امروز هم در مدارس، دانشگاه ها و علاوه بر آن در مساجد و کانون های فرهنگی باید سیره امام محمد باقر(ع) در ابعاد مختلف رواج پیدا کند؛ در نتیجه این آموزش ها می تواند برای روشنگری نسل جوان یک ضرورت و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره زندگی امام محمد باقر(ع) سرمایه گذاری بزرگی برای روشنگری نسل جوان است

سیره زندگی امام محمد باقر(ع) سرمایه گذاری بزرگی برای روشنگری نسل جوان است