مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 11:402024-01-04اقتصادي

بازار ارز از شب گذشته با نرخ سازی چه کسانی صعودی شد


روز گذشته شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان همه مردم ایران را داغدار کرد، اما در این میان بودند عده ای سودجو که با رسانه های خود خون شهدا را نردبانی کردند برای بالا بردن قیمت ارز و سکه و کلاه برداری از مردم.

- گروه اقتصادی خبرگزاری فارس: شهادت 95 نفر و مجروحیت 284 نفر از هموطنان در حمله تروریستی دیروز کرمان، داغ همه مردم ایران را تازه کرد چون ما در طول دوران انقلاب اسلامی پیش از این هم شاهد حملات تروریستی و ناجوانمردانه دشمن و از دست دادن عزیزانمان بوده ایم و این حادثه تروریستی هم جان جمعی از هموطنان عزیزمان که زائر شهید حاج قاسم سلیمانی بودند را گرفت.

در میان غم و اندوه هموطنان، اما بودند عده ای کاسب و سوداگر که از خون شهدای حادثه تروریستی دیروز هم نردبانی ساختند برای نوسان گیری و سوداگری ارزی؛ تنها دقایقی بعد از انتشار اخبار مربوط به حمله تروریستی به مردم در کرمان، برخی سایت ها و کانال ها با تفکرات مشخص اقتصادی به بهانه بمب گذاری کرمان و شهادت جمعی از هموطنان،  در حال بالا بردن نرخ ارز بودند.

    دلالانی که طی چندماه گذشته نتوانسته بودند با قیمت دلار با زندگی مردم بازی کنند، حمله تروریستی و به خاک و خون کشیده شدن مردم کشور را فرصت مناسبی برای کسب سود دیده و با وجود روند کاهش نرخ ارز و طلا، نرخ ارز را تا 500 توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار ارز از شب گذشته با نرخ سازی چه کسانی صعودی شد

بازار ارز از شب گذشته با نرخ سازی چه کسانی صعودی شد