مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 19:152024-01-16اجتماعي

فعالیت23 ایستگاه کیفیت هوا در مشهد


رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه داده های قابل اطمینان در کیفیت هوا 90درصد است، گفت: 23 ایستگاه کیفیت هوا در مشهد داریم که با تهران برابر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد پذیرا امروز در تور خبری بازدید از ایستگاه های سنجش صوت و هوای اداره محیط زیست با بیان اینکه 23 ایستگاه کیفیت هوا در سطح شهر مشهد در حال فعالیت است،اظهار کرد: از نظر کمیت با تهران برابر هستیم و کمبودی نداریم.

وی تاکید کرد: داده های قابل اطمینان ما در کیفیت هوا 90درصد است.

 رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: به خاطر تحریم باید وابستگی خود را کاهش دهیم، به همین منظور از چهار سال پیش با تکیه بر توان داخلی مجموعه توانستیم کارگاهی برای مهندسی معکوس ایجاد کنیم.

برای کاهش یک درصدی آلودگی باید 80 میلیون دلار هزینه شود  پذیرا ابراز کرد: براساس مقیاس جهانی برای کاهش یک درصدی آلودگی هوا باید 80 میلیون دلار هزینه شود و متاسفانه یک خودرو دودزا تا 32 برابر یک خودرو معمولی آلودگی ایجاد می کند.

وی متذکر شد: از موضوعات مهم در پایش خودرو های دودزای مشهد کنترل خودروهایی است که موجب کاهش یک درصدی آلودگی هوای سطح شهر می شوند، لذا تمام اتوبوس های شرکت واحد، خودرو های حمل پسماند و بازیافت و هر خودرویی که با شهرداری همکاری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت23 ایستگاه کیفیت هوا در مشهد

فعالیت23 ایستگاه کیفیت هوا در مشهد