مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:402024-01-20سياسي

آزادی بیان بارزترین مصداق مطبوعات است


دادستان مرکز لرستان با بیان اینکه آزادی بیان بارزترین مصداق مطبوعات است، افزود: مطبوعات در جامعه اثرات بسیاری می توانند داشته باشند.

- ایسنا/لرستان دادستان مرکز لرستان با بیان اینکه آزادی بیان بارزترین مصداق مطبوعات است، افزود: مطبوعات در جامعه اثرات بسیاری می توانند داشته باشند.

علی حسنوند امروز 30 دی ماه در جلسه اعطای احکام هیات منصفه مطبوعات لرستان، اظهار کرد: مطبوعات در جامعه نقش و اثرات بسیار زیادی دارد.

وی به برخی از اثرات مثبت مطبوعات در جامعه اشاره کرد و گفت: ارتباطات نظام اجتماعی، انعکاس مسائل و مشکلات جامعه، افزایش سطح آگاهی جامعه، کمک به عدالت اجتماعی، شکل دهی و هدایت افکار عمومی، تقویت همبستگی و گسترش مشارکت اجتماعی از جمله این اثرات هستند.

حسنوند با اشاره به اینکه مطبوعات می توانند نقش منفی نیز در جامعه داشته باشند، اضافه کرد: این نقش ها به عنوان جرم تلقی می شوند که شامل جرائم فردی و امنیت عمومی خواهند بود.

دادستان مرکز استان به جرائم فردی در مطبوعات اشاره کرد و ادامه داد: افترا، توهین به اشخاص، نشر اکاذیب، سرقت ادبی، تقلید نام یا علامت نشریه، تهدید به وسیله مطبوعات و افشای اسناد شخصی ازجمله این جرائم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی بیان بارزترین مصداق مطبوعات است

آزادی بیان بارزترین مصداق مطبوعات است