مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:102024-01-07سياسي

برگزیدگان المپیاد نباید رها شوند


عضو هیئت انتخاب بخش ایده هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران با تاکید بر اینکه محیط زیست شاخص ترین دغدغه شرکت کنندگان در المپیاد فیلم سازی است، - عضو هیئت انتخاب بخش ایده هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران با تاکید بر اینکه محیط زیست شاخص ترین دغدغه شرکت کنندگان در المپیاد فیلم سازی است، گفت: برگزیدگان المپیاد نباید رها شوند، چون موفقیت های بعدی این نوجوانان بستگی به رصد آثار بعدی و راهنمایی آنان دارد.

وحید نیکخواه آزاد که با ایسنا گفت وگو می کرد درباره کیفیت آثار ارسالی به این دوره از المپیاد اظهار کرد: طبیعی است کیفیت طرح های داستانی ارسال شده، طیفی از آثار عالی، خوب، متوسط و ضعیف را دربر گیرد.

از نظر من و سایر داوران بخش ایده، دو تا سه اثر با کیفیت عالی، 10 تا 15 اثر خوب و 15 تا 20 اثر متوسط در بین آثار ارسالی وجود داشت، اما کل آثار نشان دهنده استعداد وافر و سرشار نوجوانان بود.

وی با بیان اینکه انتظار کیفیت بالا از تمام آثار مانند این است که از دانش آموزی انتظار داشته باشیم از درسی که آموزش داده نشده دیکته بنویسد، افزود: ارائه آموزش مقدماتی می تواند تأثیر خوبی بر کیفیت آثار و افزایش تعداد طرح های خوب و عالی در دوره های آتی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان المپیاد نباید رها شوند

برگزیدگان المپیاد نباید رها شوند