مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 07:202024-01-15سياسي

فروشگاه یک بیمارستان در تهران پلمب شد


شعبه سیار تعزیرات حکومتی در پی بررسی و احراز تخلفات فروشگاه یک بیمارستان، حکم پلمپ آن را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: وزیر دادگستری به همراه رییس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور در مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری، پاسخگوی دغدغه ها و مسائل مردمی بودند که یکی از شهروندان در خصوص گرانفروشی در فروشگاه یک بیمارستان و عدم نظارت ها گلایه کرد.

وی با بیان این مطلب که مسئولیت نظارت و کشف تخلفات به عهده دستگاه های نظارتی است و تعزیرات حکومتی به عنوان حلقه آخر تنظیم بازار، وظیفه رسیدگی به تخلفات را به عهده دارد، افزود: رییس سازمان تعزیرات حکومتی با شنیدن این گلایه در تماس تلفنی به مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران دستور رسیدگی آنی صادر کرد.

محسنی افزود: تیم گشت سیار تعزیرات حکومتی تهران با حضور در فروشگاه این بیمارستان ضمن بررسی و احراز تخلفات، این غرفه را بر اساس مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا پلمب کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تخلفات این فروشگاه درج نکردن قیمت، گرانفروشی و رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی بود که فروشنده تمامی این موارد را قبول داشت و دلیل آن را تازه تحویل گرفتن غرفه و نداشتن فرصت برای محاسبه سود قانونی در فروش اقلام اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه یک بیمارستان در تهران پلمب شد

فروشگاه یک بیمارستان در تهران پلمب شد