مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:302024-01-13سياسي

تصویب آیین نامه زکات پس از 11 سال


نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه آیین نامه زکات بعد از 11 سال تصویب رسید و ابلاغ شد گفت: این مهم در هیات دولت جز اولویت های زمانی نبود اما به دلیل اهمیت موضوع به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی بعدازظهر امروز در شورای زکات استان در اردوگاه فجر همدان با اشاره به اینکه نسبت به زکات عقب ماندگی و کوتاهی داریم چنان که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکیداتی داشتند اظهار  کرد: امیدوارم بتوانیم این فریضه را هرچه بهتر انجام داده تا وظایف الهی خود را ادا کرده و مشمول الطاف خداوند شویم.

وی با اشاره به اینکه قطعا برای جبران عقب ماندگی، کمبودهایی پیش رو هست که باید در راستای رفع آن اقدام کرد افزود: شورای مرکزی زکات همت در تلاش است تا فریضه زکات به خوبی دنبال شود اگرچه شورای مرکزی به تنهایی نمی تواند این کار را به نتیجه برساند و این مهم نیازمند همکاری همه افرادی است که مسئولیت پذیرفتند.

رییس شورای زکات کشور در ادامه خاطرنشان کرد: این فریضه الهی افزون بر اینکه متوجه مسئولان است متوجه مردم زکات دهنده نیز هست همچنین اعضای شورا در این بین مسئول هستند تا همگی با همکاری یکدیگر این فریضه الهی را احیا و از برکات آن همه بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب آیین نامه زکات پس از 11 سال

تصویب آیین نامه زکات پس از 11 سال